הפרשן אפרים מיכאלי: "טעינו אסטרטגית מול רוסיה"

    אייל ראובן No Comments on הפרשן אפרים מיכאלי: "טעינו אסטרטגית מול רוסיה"

    הפרשן הצבאי ונספח ישראל ברוסיה, אל"מ אפרים מיכאלי ל"מהדורת הבוקר": "או שאז היינו לא בסדר שהיינו באופן תקיף נגד רוסיה, או שהיום אנחנו לא בסדר שנטשנו את האוקראינים המסכנים. הקריאה של ישראל נגד רוסיה כפושעת מלחמה וההצבעה נגדה במועצת או"ם הייתה טעות אסטרגית"

    צילום: לע"מ
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל"מ אפרים מיכאלי לשעבר נספח צה"ל ברוסיה, פרשן פוליטי וצבאי: "זה לא משבר בין פוטין ללפיד, זה משבר בין המדינות המדינה היא לא רכוש פרטי של אדם כזה או אחר. זו תוצאה של התנהלות לא נכונה של משרד החוץ והעומד בראשו יאיר לפיד שהתנהל בצורה לא נכונה ולא דיפלומטית".

    "נשאלת השאלה, אז היינו אוהדי אוקראינה, יושבים כתבים בלבוב ומדברים עשרות שעו שידור מה קורה בחזית המזרחית כמו לדווח מישראל על איסטנבול. מה קרה פתאום עכשיו עם האוקראינים המסכנים? אז או שאז היינו לא בסדר, או שהיום אנחנו לא בסדר שנטשנו את האוקראינים. הקריאה של ישראל נגד רוסיה כפושעת מלחמה וההצבעה נגדה במועצת או"ם הייתה טעות אסטרגית – יש לנו ברית איתה ואנחנו משתפים פעולה באופן מובהק"

    "במקום לנצל את רוסיה, שהיא מעצמה גרעינית, נמצאת בחמישייה הראשונה של מדינות מועצת הביטחון באו"ם היינו יכולים לנצל אותם לתקשורת מול איראן. הייתה כאן טעות מדינית משמעותית" אמר המומחה לענייני מדיניות.



    0 תגובות